Zpětná zásilka

Zpětná zásilka je unikátní služba od dopravce Zásilkovna. Pokud chcete ušetřit náklady a čas spojený s vyřizováním reklamace, není nic jednoduššího než odnést zboží, které si přejete reklamovat na jakékoliv výdejní místo zásilkovny. Výdejní místa najdete ZDE.

Nachystejte si prosím číslo objednávky a kontaktujte nás. Na váš email vám pošleme unikátní číselný kód, který si vezmete s sebou do pobočky zásilkovny a sdělíte obsluze. Obsluhující od vás zásilku převezme, vytiskne štítek a ten na zásilku nalepí. Poté bude zásilka doručena k nám do prodejny, kde se už o vše potřebné postaráme.


Upozornění:

Pokud by se jednalo o neoprávněnou reklamaci (např. poškozené zboží, vybitá baterie (více než 6 měsíců od nákupu), popřípadě vyměněná baterie za špatný typ apod.) jsme nuceni vyfakturovat náklady spojené s dopravným, se servisem nebo opravou zboží.

Děkujeme za pochopení.