REKLAMACE

Přestože v našem obchodě nabízíme značkové, kvalitní a prověřené zboží, může se stát, že se na hodinkách nebo šperku objeví výrobní vada. V takovém případě vám doporučujeme zvolit některé z následujících řešení.


Zboží můžete poslat přímo k nám do prodejny, popřípadě na adresu značkového servisu, kterou najdete na záručním listě.

Adresa prodejny:

Zlatnictví & Hodinářství Jiří Boháč
Gen.Hlaďo 31
Nový Jičín
74101

Nezapomeňte prosím přidat do zásilky záruční list, který jste obdrželi při nákupu zboží. Není potřeba vyplňovat žádný reklamační formulář, stačí na kousek papíru popsat problém, který s produktem máte. Pokud si přesto přejete reklamační formulář vyplnit, můžete si ho stáhnout ZDE


Nechce se vám chodit na poštu?

Nevadí, reklamované zboží prosím pečlivě zabalte a balík můžete odnést na výdejní místo zásilkovny a využít službu ZPĚTNÁ ZÁSILKA. V takovém případě vás nebude stát poštovné ani korunu. Více informací o službě Zpětná zásilka najdete ZDE .

Postup pro využití služby zpětná zásilka:

  • Nachystejte si prosím číslo objednávky a kontaktujte nás (nejlépe emailem). Potřebujeme znát alespoň základní problém nebo důvod, proč zboží reklamujete.
  • Na váš email vám pošleme unikátní číselný kód, který si vezmete s sebou do pobočky zásilkovny a sdělíte obsluze. Obsluhující od vás zásilku převezme, vytiskne štítek a ten na zásilku nalepí. Poté bude zásilka doručena k nám do prodejny, kde se už o vše potřebné postaráme.
  • Opět prosím nezapomeňte přibalit záruční list, který jste obdrželi při nákupu zboží.

Upozornění:

Pokud by se jednalo o neoprávněnou reklamaci (např. poškozené zboží, vybitá baterie (více než 6 měsíců od nákupu), popřípadě vyměněná baterie za špatný typ apod.) jsme nuceni vyfakturovat náklady spojené s dopravným, se servisem nebo opravou zboží.

Děkujeme za pochopení.


Vybitá baterie

Stalo se, že jste si u nás koupili hodinky a ty přestaly fungovat za relativně krátkou dobu? S největší pravděpodobností se jedná o vybitou baterii. Říkáte si, nové hodinky a už je vybitá baterie? To je nějaké divné... Berte prosím na vědomí, že cesta z výrobního závodu k rukám zákazníka může být relativně dlouhá a než hodinky začnete nosit, může uplynout i několik měsíců a po celou tuto dobu hodinky většinou jdou.

Pokud se vám toto stane 6 měsíců od nákupu hodinek, nabízíme několik možností jak tuto nepříjemnou situaci vyřešit.


Varianta pro vás zdarma, zabere cca 5 dnů

  • Baterii vám vyměníme zdarma v naší prodejně.
  • Pokud to máte daleko, hodinky od vás zdarma stáhneme přes zásilkovnu službou zpětná zásilka, baterii zdarma vyměníme a hodinky odešleme zpět na pobočku zásilkovny, odkud hodinky přišly.

Varianta rychlá, ale pravděpodobně bude znamenat nějaké náklady

  • Baterii si můžete nechat sami vyměnit u vašeho spolehlivého hodináře (odborníka), náklady proplatíme do výše 100,- Kč (tolik stojí výměna baterie u nás) - stačí poslat oskenovaný doklad o zaplacení, spolu s číslem účtu na náš email. Odborná výměna baterie neznamená porušení záručních podmínek.

Pokud by hodinky nefungovaly ani po výměně baterie, zahájíme standardní proces reklamace. 

Jestliže máte hodinky delší dobu než 6 měsíců, můžete si baterii nechat vyměnit v jakémkoliv kvalitním hodinářství, opět platí, že odborná výměna baterie neznamená porušení záručních podmínek. Hodinky můžete klidně poslat i k nám do prodejny, výměna baterie stojí 100,- Kč (bez tlakové zkoušky) + poštovné. Případná tlaková zkouška vodotěsnosti stojí 150,- Kč navíc.


Reklamace se snažíme vždy vyřešit okamžitě, ke spokojenosti zákazníka.