REKLAMACE

Přestože v našem obchodě nabízíme značkové, kvalitní a prověřené zboží, může se stát, že se na hodinkách nebo šperku objeví výrobní vada. V takovém případě vám doporučujeme zvolit některé z následujících řešení.


Zboží můžete poslat přímo k nám do prodejny, popřípadě na adresu značkového servisu, kterou najdete na záručním listě.

Adresa prodejny:

Zlatnictví & Hodinářství Jiří Boháč
Gen.Hlaďo 31
Nový Jičín
74101

Nezapomeňte prosím přidat do zásilky záruční list, který jste obdrželi při nákupu zboží. Není potřeba vyplňovat žádný reklamační formulář, stačí na kousek papíru popsat problém, který s produktem máte. Pokud si přesto přejete reklamační formulář vyplnit, můžete si ho stáhnout ZDE


Nechce se vám chodit na poštu?

Nevadí, reklamované zboží prosím pečlivě zabalte a balík můžete odnést na výdejní místo zásilkovny a využít službu ZPĚTNÁ ZÁSILKA. V takovém případě vás nebude stát poštovné ani korunu. Více informací o službě Zpětná zásilka najdete ZDE .

Postup pro využití služby zpětná zásilka:

  • Nachystejte si prosím číslo objednávky a kontaktujte nás (nejlépe emailem). Potřebujeme znát alespoň základní problém nebo důvod, proč zboží reklamujete.
  • Na váš email vám pošleme unikátní číselný kód, který si vezmete s sebou do pobočky zásilkovny a sdělíte obsluze. Obsluhující od vás zásilku převezme, vytiskne štítek a ten na zásilku nalepí. Poté bude zásilka doručena k nám do prodejny, kde se už o vše potřebné postaráme.
  • Opět prosím nezapomeňte přibalit záruční list, který jste obdrželi při nákupu zboží.

Reklamace se snažíme vždy vyřešit okamžitě, ke spokojenosti zákazníka.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením stránek vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací ZDE.