REKLAMACE

Přestože v našem obchodě nabízíme značkové, kvalitní a prověřené zboží, může se stát, že se na hodinkách nebo šperku objeví výrobní vada. V takovém případě Vám doporučujeme napsat nám email nebo zavolat na některé z uvedených telefonních čísel a domluvit se na dalším postupu.

Zboží poté můžete poslat přímo k nám do prodejny, popřípadě na adresu značkového servisu, kterou najdete na záručním listě.

Adresa prodejny:

Zlatnictví & Hodinářství Jiří Boháč
Gen.Hlaďo 31
Nový Jičín
74101

Nezapomeňte prosím přidat do balíčku záruční list, který jste obdrželi při nákupu zboží.

Nechce se Vám chodit na poštu? Nevadí, reklamované zboží prosím pečlivě zabalte a balík můžete odnést na výdejní místo zásilkovny a využít službu Reklamačního asistenta. V takovém případě Vás nebude stát poštovné ani korunu. Více informací o službě Reklamační asistent najdete ZDE .

Reklamace se snažíme vždy vyřešit okamžitě, ke spokojenosti zákazníka.


 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.