Hodnocení obchodu
ZK
Zina Kašparová
Z mé strany velká spokojenost, obchod můžu doporučit
ED
Eva Dobrá
Široký výběr,rychlé dodání
RB
Rudolf Babek
JM
Jana Michálková
JK
Jiří Křišťák
ML
Miroslav Lukáč
HR
Hana Radová
MS
Michal Sklenička
MP
Miloš Popelka
SV
Svatava Vojtková
M
marcy129
LM
Lenka Marciánová
OD
Ondřej Dorazil
Velká spokojenost s komunikací tohoto obchodu. Po naskladnění zboří rychlá doprava
PH
Petr Hlaváč
Rychlé dodání super zboží i komunikace doporučuji
Z
Zima
vstřícnost a ochota, velmi příjemná zkušenost
LH
Lucia Humeníková
Obchod mi potvrdil, že dodání zboží trvá 2 - 3 týdny. Už je to více než měsíc a zboží stále nedorazilo. Při komunikaci s obchodem mi majitel sdělil, že při objednání v jiném obchodě zboží stejně dříve nedostanu, protože má s výrobcem smlouvu jen jeho obchod. Považuji za velmi neseriózní jednání slibovat kratší dobu dodání. Měl to být dárek k Valentýnu a objednávka byla poslána téměř měsíc před ním.
(Administrátor)
Dobrý den paní Dano,
děkuji Vám za Vaše hodnocení. Moc mě mrzí, že nejste s obchodem spokojená, ale dovolím si tvrdit, že došlo k menšímu nedorozumění.
Ano, máte pravdu, u šperků Boccia Titanium, které nemáme skladem my ani dodavatel, je zobrazena dodací lhůta 2-3 týdny, což je doba, kterou z 90% objednávek umíme dodržet. Ve Vašem případě došlo k situaci, kdy jste si objednala méně častou velikost prstenu č.50, kterou neměl ani výrobce na skladě a teprve po objednávce šel prsten do výroby. A bohužel v takovém případě nejsem schopen dodání urychlit, několikrát jsem urgoval objednávku u dodavatele, ale vždy jsem obdržel stejnou odpověď, že šperk je na cestě...
A také jsem netvrdil, že pouze náš obchod má s výrobcem smlouvu. Vy jste mi napsala, že si prsten objednáte jinde, že ho třeba budete mít rychleji a já jsem Vám odpověděl, že tím dodání bohužel neurychlíte, protože ten Váš objednaný kus je rezervovaný přímo pro náš eshop a jiný obchod by opět musel čekat více než 3 týdny.
Zároveň jsem Vám nabídnul odstoupení od kupní smlouvy a okamžité navrácení peněz na Váš účet, což platí i nadále.
Ještě jednou Vám děkuji za pochopení a upřímně se omlouvám za komplikace.
S pozdravem: Jiří Boháč
RS
Roman Skoupý
Stránka 132 z 155 , položek celkem: 3097