Zpětná zásilka

Zpětná zásilka je unikátní služba od dopravce Zásilkovna. Pokud chcete ušetřit náklady a čas spojený s vyřizováním reklamace, není nic jednoduššího než odnést zboží, které si přejete reklamovat na jakékoliv výdejní místo zásilkovny. Výdejní místa najdete ZDE.

Nachystejte si prosím číslo objednávky a kontaktujte nás. Na váš email vám pošleme čárový kód, který si můžete vytisknout a nalepit na zásilku a nebo alespoň vzít s sebou do pobočky zásilkovny. Pokud nemáte možnost čárový kód vytisknout, bude vám také zaslán číselný kód odesílatele, který pouze sdělíte na pobočce. Obsluhující od vás zásilku převezme a pokud bude potřeba štítek vytiskne a na zásilku nalepí. Poté bude zásilka doručena k nám do prodejny, kde se už o vše potřebné postaráme.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací ZDE.